• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت اطلاعات سلامت
    • دوره 11, شماره 5
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت اطلاعات سلامت
    • دوره 11, شماره 5
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    فاکتور‌های اساسی اثرگذار بر عدم موفقيت مديريت ارتباط با ارباب رجوع (مشتريان) در نظام سلامت

    (ندگان)پدیدآور
    مریم خالقی بایگیاحد بنارابوالفضل ابراهیمی
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    کلید واژگان
    مديريت ارتباط با ارباب رجوع(مشتريان);عدم موفقيت;فاکتور
    پروژه;نظام سلامت.

    شماره نشریه
    5
    تاریخ نشر
    2014-11-09
    1393-08-18
    ناشر
    دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
    سازمان پدید آورنده
    استاديار مدیریت سیاست گذاری گروه مديريت و تحصيلات تکميلی موسسه آموزش عالی فارابی دانشگاه شهید بهشتی ، کرج، ایران
    کارشناس ارشد مديريت اجرايی موسسه آموزش عالی فارابی و کارشناس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، تهران، ایران
    کارشناس ارشد مديريت اجرايی موسسه آموزش عالی فارابی و کارشناس منابع انسانی و پشتیبانی شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپنا

    شاپا
    1735-7853
    1735-9813
    URI
    http://him.mui.ac.ir/index.php/him/article/view/1276
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/765380

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب