فاکتورهای اساسی اثرگذار بر عدم موفقيت مديريت ارتباط با ارباب رجوع (مشتريان) در نظام سلامت
(ندگان)پدیدآور
مریم خالقی بایگیاحد بنارابوالفضل ابراهیمی
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیکلید واژگان
مديريت ارتباط با ارباب رجوع(مشتريان);عدم موفقيت;فاکتورپروژه;نظام سلامت.
شماره نشریه
5تاریخ نشر
2014-11-091393-08-18
ناشر
دانشگاه علوم پزشکی اصفهانسازمان پدید آورنده
استاديار مدیریت سیاست گذاری گروه مديريت و تحصيلات تکميلی موسسه آموزش عالی فارابی دانشگاه شهید بهشتی ، کرج، ایرانکارشناس ارشد مديريت اجرايی موسسه آموزش عالی فارابی و کارشناس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، تهران، ایران
کارشناس ارشد مديريت اجرايی موسسه آموزش عالی فارابی و کارشناس منابع انسانی و پشتیبانی شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپنا
شاپا
1735-78531735-9813



