نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعلی عابدینیfa_IR
dc.contributor.authorحمیدرضا ایرانیfa_IR
dc.contributor.authorحمیدرضا یزدانیfa_IR
dc.date.accessioned1399-12-04T13:38:32Zfa_IR
dc.date.accessioned2021-02-22T13:38:42Z
dc.date.available1399-12-04T13:38:32Zfa_IR
dc.date.available2021-02-22T13:38:42Z
dc.date.issued2020-10-06en_US
dc.date.issued1399-07-15fa_IR
dc.date.submitted2020-07-02en_US
dc.date.submitted1399-04-12fa_IR
dc.identifier.citationعلی عابدینی, حمیدرضا ایرانی, حمیدرضا یزدانی. (1399). مشکلات کانال بازاریابی داروهای گیاهی از دیدگاه تولیدکنندگان: یک تحقیق کیفی. مدیریت اطلاعات سلامت, 17(4), 173-180. doi: 10.22122/him.v17i4.4161fa_IR
dc.identifier.issn1735-7853
dc.identifier.issn1735-9813
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22122/him.v17i4.4161
dc.identifier.urihttp://him.mui.ac.ir/index.php/him/article/view/4161
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/765334
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی اصفهانfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت اطلاعات سلامتfa_IR
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22122/him.v17i4.4161
dc.subjectMarketingfa_IR
dc.subjectPharmaceutical Distributionfa_IR
dc.subjectHerbal Medicinefa_IR
dc.subjectبازاریابی؛ توزیع دارو؛ داروهای گیاهیfa_IR
dc.titleمشکلات کانال بازاریابی داروهای گیاهی از دیدگاه تولیدکنندگان: یک تحقیق کیفیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری تخصصی، مدیریت استراتژیک، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، مدیریت رفتار سازمانی، گروه مدیریت بازرگانی و کسب‌ و کار، دانشکده مدیریت و حسابداری، پردیس فارابی دانشگاه تهران، قم، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، مدیریت منابع انسانی، گروه مدیریت بازرگانی و کسب ‌و کار، دانشکده مدیریت و حسابداری، پردیس فارابی دانشگاه تهران، قم، ایرانfa_IR
dc.citation.volume17
dc.citation.issue4
dc.citation.spage173
dc.citation.epage180


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد