مشکلات کانال بازاریابی داروهای گیاهی از دیدگاه تولیدکنندگان: یک تحقیق کیفی
(ندگان)پدیدآور
علی عابدینیحمیدرضا ایرانیحمیدرضا یزدانی
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیکلید واژگان
MarketingPharmaceutical Distribution
Herbal Medicine
بازاریابی؛ توزیع دارو؛ داروهای گیاهی
شماره نشریه
4تاریخ نشر
2020-10-061399-07-15
ناشر
دانشگاه علوم پزشکی اصفهانسازمان پدید آورنده
دانشجوی دکتری تخصصی، مدیریت استراتژیک، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایراناستادیار، مدیریت رفتار سازمانی، گروه مدیریت بازرگانی و کسب و کار، دانشکده مدیریت و حسابداری، پردیس فارابی دانشگاه تهران، قم، ایران
استادیار، مدیریت منابع انسانی، گروه مدیریت بازرگانی و کسب و کار، دانشکده مدیریت و حسابداری، پردیس فارابی دانشگاه تهران، قم، ایران
شاپا
1735-78531735-9813



