نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorپگاه بانگيان تبريزيfa_IR
dc.contributor.authorسيد حميد خداداد حسينيfa_IR
dc.contributor.authorاصغر مشبکي اصفهانيfa_IR
dc.date.accessioned1399-12-04T13:31:40Zfa_IR
dc.date.accessioned2021-02-22T13:31:50Z
dc.date.available1399-12-04T13:31:40Zfa_IR
dc.date.available2021-02-22T13:31:50Z
dc.date.issued2016-04-03en_US
dc.date.issued1395-01-15fa_IR
dc.date.submitted2015-03-16en_US
dc.date.submitted1393-12-25fa_IR
dc.identifier.citationپگاه بانگيان تبريزي, سيد حميد خداداد حسيني, اصغر مشبکي اصفهاني. (1395). تأثیر کیفیت خدمات ادراک شده و هزینه‌های جابه‌جایی مشتری بر وفاداری مشتری در بیمارستان‌های خصوصی ‏منتخب شهر تهران. مدیریت اطلاعات سلامت, 13(1), 48-54.fa_IR
dc.identifier.issn1735-7853
dc.identifier.issn1735-9813
dc.identifier.urihttp://him.mui.ac.ir/index.php/him/article/view/2398
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/765307
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی اصفهانfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت اطلاعات سلامتfa_IR
dc.subjectوفاداری مشتری؛ کیفیت خدمات درمانی؛ هزینه‌ها؛ بیمارستان‌هاfa_IR
dc.subjectCustomer Loyaltyfa_IR
dc.subjectHealth Care Qualityfa_IR
dc.subjectCostsfa_IR
dc.subjectHospitalsfa_IR
dc.titleتأثیر کیفیت خدمات ادراک شده و هزینه‌های جابه‌جایی مشتری بر وفاداری مشتری در بیمارستان‌های خصوصی ‏منتخب شهر تهرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentکارشناسي ارشد، مديريت بازرگاني، گروه مديريت بازرگاني، دانشكده مديريت و اقتصاد، دانشگاه تربيت مدرس، تهران، ايرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد، مديريت بازرگاني، گروه مديريت بازرگاني، دانشكده مديريت و اقتصاد، دانشگاه ‏تربيت مدرس، تهران، ايرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد، مديريت بازرگاني، گروه مديريت بازرگاني، دانشكده مديريت و اقتصاد، دانشگاه تربيت مدرس، تهران، ايرانfa_IR
dc.citation.volume13
dc.citation.issue1
dc.citation.spage48
dc.citation.epage54


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد