تأثیر کیفیت خدمات ادراک شده و هزینههای جابهجایی مشتری بر وفاداری مشتری در بیمارستانهای خصوصی منتخب شهر تهران
(ندگان)پدیدآور
پگاه بانگيان تبريزيسيد حميد خداداد حسينياصغر مشبکي اصفهاني
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیکلید واژگان
وفاداری مشتری؛ کیفیت خدمات درمانی؛ هزینهها؛ بیمارستانهاCustomer Loyalty
Health Care Quality
Costs
Hospitals
شماره نشریه
1تاریخ نشر
2016-04-031395-01-15
ناشر
دانشگاه علوم پزشکی اصفهانسازمان پدید آورنده
کارشناسي ارشد، مديريت بازرگاني، گروه مديريت بازرگاني، دانشكده مديريت و اقتصاد، دانشگاه تربيت مدرس، تهران، ايراناستاد، مديريت بازرگاني، گروه مديريت بازرگاني، دانشكده مديريت و اقتصاد، دانشگاه تربيت مدرس، تهران، ايران
استاد، مديريت بازرگاني، گروه مديريت بازرگاني، دانشكده مديريت و اقتصاد، دانشگاه تربيت مدرس، تهران، ايران
شاپا
1735-78531735-9813



