نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorزهرا یاوریfa_IR
dc.contributor.authorمجید محمد شفیعیfa_IR
dc.contributor.authorفاطمه غیورfa_IR
dc.date.accessioned1399-12-04T12:48:52Zfa_IR
dc.date.accessioned2021-02-22T12:49:02Z
dc.date.available1399-12-04T12:48:52Zfa_IR
dc.date.available2021-02-22T12:49:02Z
dc.date.issued2018-01-27en_US
dc.date.issued1396-11-07fa_IR
dc.date.submitted2017-08-02en_US
dc.date.submitted1396-05-11fa_IR
dc.identifier.citationزهرا یاوری, مجید محمد شفیعی, فاطمه غیور. (1396). ارزیابی کیفیت خدمات کلینیک‌های تخصصی درمانی منتخب شیراز با استفاده از مدل SERVQUAL. مدیریت اطلاعات سلامت, 14(6), 236-242. doi: 10.22122/him.v14i6.3355fa_IR
dc.identifier.issn1735-7853
dc.identifier.issn1735-9813
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22122/him.v14i6.3355
dc.identifier.urihttp://him.mui.ac.ir/index.php/him/article/view/3355
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/765139
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی اصفهانfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت اطلاعات سلامتfa_IR
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22122/him.v14i6.3355
dc.subjectHealth Servicesfa_IR
dc.subjectSERVQUALfa_IR
dc.subjectPerceptionsfa_IR
dc.subjectخدمات سلامت، SERVQUAL، ادراکfa_IR
dc.titleارزیابی کیفیت خدمات کلینیک‌های تخصصی درمانی منتخب شیراز با استفاده از مدل SERVQUALfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentاستادیار، مدیریت بازرگانی، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه شیخ بهایی، اصفهان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، مدیریت بازرگانی، گروه مدیریت، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد، مدیریت بازرگانی، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه شیخ بهایی، اصفهان، ایرانfa_IR
dc.citation.volume14
dc.citation.issue6
dc.citation.spage236
dc.citation.epage242


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد