ارزیابی کیفیت خدمات کلینیکهای تخصصی درمانی منتخب شیراز با استفاده از مدل SERVQUAL
(ندگان)پدیدآور
زهرا یاوریمجید محمد شفیعیفاطمه غیور
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیکلید واژگان
Health ServicesSERVQUAL
Perceptions
خدمات سلامت، SERVQUAL، ادراک
شماره نشریه
6تاریخ نشر
2018-01-271396-11-07
ناشر
دانشگاه علوم پزشکی اصفهانسازمان پدید آورنده
استادیار، مدیریت بازرگانی، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه شیخ بهایی، اصفهان، ایراناستادیار، مدیریت بازرگانی، گروه مدیریت، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
کارشناسی ارشد، مدیریت بازرگانی، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه شیخ بهایی، اصفهان، ایران
شاپا
1735-78531735-9813



