سنجش رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات داروخانه ها با رویکرد ترکیبی و اصلاح شده Kano و Servqual
(ندگان)پدیدآور
ابولقاسم عرییونجمال الدین کبوتریمهدی هاشمیمحمد پیران
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیکلید واژگان
SatisfactionPharmacy
Service Quality
Clients.
رضایتمندی
كيفيت خدمات
داروخانه
شماره نشریه
2تاریخ نشر
2014-05-211393-02-31
ناشر
دانشگاه علوم پزشکی اصفهانسازمان پدید آورنده
استادیار، مدیریت، دانشکده کارآفرینی، پژوهشگاه توسعه و سیاستگزاری کارآفرینی دانشگاه تهرانکارشناس ارشد، مدیریت، دانشگاه شهید باهنر کرمان
کارشناس ارشد، مدیریت، دانشگاه خلیج فارس بوشهر
دانشجوي كارشناسي ارشد، مديريت كارآفريني، دانشگاه تهران، تهران، ايران
شاپا
1735-78531735-9813



