مرور دوره 10, شماره 6 بر اساس موضوع "ارباب رجوع"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
رابطه چندگانهی هوش هیجانی، ویژگیهای شخصیتی و متغیرهای جمعیتشناختی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با رضایت ارباب رجوع با در نظر گرفتن نقش تعدیلکنندگی ادراک عدالت سازمانی
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2013-12-29)مقدمه: یک سازمان زمانی با موفقیت از عهدهی مأموریت و رسالت خود برمیآید که توانسته باشد رضایت مراجعانش را تأمین کند. از این رو پژوهش حاضر با هدف شناسایی روابط هوش هیجانی، ویژگیهای شخصیتی و متغیرهای جمعیتشناختی کارکنان ...



