مرور دوره 27, شماره 12 بر اساس موضوع "رضایت مشتری"

  • بررسی عوامل مؤثر بر مدیریت کیفیت فراگیر در دانشگاه‌ها 

    محمدی میرعزیزی, محمدرضا؛ کمالی, نقی؛ داودی, رسول (دانشگاه علوم پزشکی ایران, 2021-02-01)
    زمینه و هدف: دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی از جمله دانشگاه فرهنگیان زمانی می‌توانند در انجام مدیریت کیفیت فراگیر موفق شوند که ابتدا نسبت به شناسایی مؤلفه‌های شرایط مطلوب استقرار مدیریت کیفیت فراگیر اقدام نماید که در این زمینه ...