مرور دوره 4, شماره 1 بر اساس پدیدآور "فاطمه رخشانی"
-
تأثير آموزش مبتني بر نظريه رفتار برنامهريزيشده بر رفتارهاي پيشگيريکننده از پرخاشگري
مدینه روستای شالمایی؛ فاطمه رخشانی؛ علی رمضانخانی؛ حمید سوری (دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی, 2016-06-21)سابقه و هدف: رفتارهاي پرخاشگري در ميان کودکان رايج است. نظر به اهميت آموزش در ارتقاي رفتارهاي پيشگيريکننده از پرخاشگري، اين مطالعه باهدف تعيين تأثير آموزش مبتني بر نظريه رفتار برنامهريزيشده بر پيشگيري از پرخاشگري در ...



