مرور دوره 8, شماره 4 بر اساس موضوع "بیوفیدبک EMG بازی گونه"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
کارایی و کاربردپذیری واسط انسان-رایانه در افراد ضایعه نخاعی گردنی دو روش بیوفیدبک EMG مبتنی بر بازی رایانهای و بدون بازی رایانهای
(انجمن ارگونومی و مهندسی عوامل انسانی ایران, 2020-12-01)زمینه و هدف: گسترش رایانهها همراه توسعه نرمافزارها و اینترنت انقلاب بزرگی در کار وزندگی افراد ناتوان ازجمله افراد ضایعات نخاعی با محدودیت حرکات در دستها ایجاد کرده است. کارایی و کاربردپذیری ابزاری کمکی که برای این افراد ...



