مرور دوره 30, شماره 191 بر اساس موضوع "برچسب مواد غذایی"

  • مدل سازی معادلات ساختاری آگاهی و نگرش مصرف کنندگان در مورد برچسب های مواد غذایی 

    شیران, محمدرضا؛ چرمچیان لنگرودی, مهدی؛ نجفیان, لیلا؛ خالقی, فاطمه (دانشگاه علوم پزشکی مازندران, 2020-12-01)
    سابقه و هدف: برچسب، به ابزار ارتباطی و اطلاعاتی میان تولیدکننده/توزیع‌کننده و مشتری اشاره دارد که شامل تمام اطلاعات اختیاری و اجباری است که روی بسته‌بندی محصول به نمایش گذاشته می‌شود. شرط اولیه برای تشکیل نگرش مثبت نسبت ...