مرور دوره 8, شماره 3 بر اساس پدیدآور "دکتر محمدرضا ظفرقندی"
-
میزان رضایت بیماران بستری از فرآیند پذیرش بیمار در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران
دکتر محمدرضا ظفرقندی؛ دکتر سیداحمد رضایی (وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی, 2005-10-01)مقدمه: اهمیت رضایت بیمار از خدمات دریافتی یکی از ارکان سیستم های ارتقا ی کیفیت می باشد یکی از خدمات ارائه شده به بیمار پذیرش و جنبه های مختلف آن میباشد. چنانچه رضایت بیمار از نحوه پذیرش مورد توجه قرار گیرد دیگر فرآیندهای ...



