نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorاحمدی, علی ر ضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-23T17:14:58Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-11-13T17:14:59Z
dc.date.available1399-08-23T17:14:58Zfa_IR
dc.date.available2020-11-13T17:14:59Z
dc.date.issued2009-03-01en_US
dc.date.issued1387-12-11fa_IR
dc.identifier.citation(2009). Iranian Journal of Applied Linguistics, 12(1), 1-26.en_US
dc.identifier.issn1735-1634
dc.identifier.urihttp://ijal.khu.ac.ir/article-1-57-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/625680
dc.description.abstractهدف این مقاله  بررسی و مقایسه ی میزان پایایی دو روش خود ارزیابی و ارزیابی هم نوعان بود. بدین منظور سی دانشجوی سال دوم رشته ی آموزش زبان انگلیسی برای این مطالعه انتخاب شدند. در طول چند هفته اول ترم دانشجویان با نحوه ی ارزیابی مهارت گفتاری با استفاده از مقیاس ارزیابی مهارت گفتاری آشنا شدند. سپس در هفته های هشتم و نهم ترم از آنها خواسته شد تا به ارزیابی مهارت گفتاری خود و دیگر همکلاسی هایشان بپردازند. همین روند در هفته ها ی پانزدهم و شانزدهم ترم نیز تکرار شد. نتایج تحقیق حاکی از وجود یک رابطه ی معنا دار در هفته های هشتم و نهم و عدم وجود رابطه ی معنا دار در هفته های پانزدهم و شانزدهم بین نمرات بدست آمده از خود ارزیابی و ارزیابی هم نوعان بود. همچنین مشخص شد که هم خود ارزیابی وهم ارزیابی هم نوعان از  پایایی معنا داری در طول ترم برخوردار بودند اما میزان این پایایی در مورد ارزیابی هم نوعان بسیار بیشتر بود.fa_IR
dc.format.extent198
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherTehran, Kharazmi Universityen_US
dc.relation.ispartofIranian Journal of Applied Linguisticsen_US
dc.relation.ispartofزبانشناسی کاربردیfa_IR
dc.subjectخود ارزیابیfa_IR
dc.subjectارزیابی هم نوعانfa_IR
dc.subjectپایاییfa_IR
dc.subjectمقیاس ارزیابی مهارت گفتاریfa_IR
dc.titleمقایسه پایایی خود ارزیابی و ارزیابی هم نوعان در طول زمانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه شیرازfa_IR
dc.citation.volume12
dc.citation.issue1
dc.citation.spage1
dc.citation.epage26


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد