• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Iranian Journal of Applied Linguistics
    • Volume 17, Issue 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Iranian Journal of Applied Linguistics
    • Volume 17, Issue 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Effects of Structured Input and Meaningful Output on EFL Learners' Acquisition of Nominal Clauses

    (ندگان)پدیدآور
    Younesi, HosseinTajeddin, Zia
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    195.5کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    پژوهشي
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    کلید واژگان
    Processing instruction
    Meaningful output instruction
    Receptive knowledge
    Productive knowledge

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2014-09-01
    1393-06-10
    ناشر
    Tehran, Kharazmi University
    سازمان پدید آورنده
    Islamic Azad University, Science and Research Branch, Tehran
    Allameh Tabataba’i University

    شاپا
    1735-1634
    URI
    http://ijal.khu.ac.ir/article-1-2250-fa.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/625665

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب