نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorSouzandehfar, Marziehfa_IR
dc.contributor.authorSaadat, Mahboobehfa_IR
dc.contributor.authorSahragard, Rahmanfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-23T17:14:42Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-11-13T17:14:42Z
dc.date.available1399-08-23T17:14:42Zfa_IR
dc.date.available2020-11-13T17:14:42Z
dc.date.issued2014-09-01en_US
dc.date.issued1393-06-10fa_IR
dc.identifier.citation(2014). Iranian Journal of Applied Linguistics, 17(2), 115-143.en_US
dc.identifier.issn1735-1634
dc.identifier.urihttp://ijal.khu.ac.ir/article-1-2249-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/625664
dc.format.extent632
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherTehran, Kharazmi Universityen_US
dc.relation.ispartofIranian Journal of Applied Linguisticsen_US
dc.relation.ispartofزبانشناسی کاربردیfa_IR
dc.subjectMultimodalityfa_IR
dc.subjectMultiliteracyfa_IR
dc.subjectSocial semioticsfa_IR
dc.subjectCritical literacyfa_IR
dc.subjectMeaning makingfa_IR
dc.titleThe Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning- Making Processfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentShiraz Universityfa_IR
dc.contributor.departmentShiraz Universityfa_IR
dc.contributor.departmentShiraz Universityfa_IR
dc.citation.volume17
dc.citation.issue2
dc.citation.spage115
dc.citation.epage143


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد