• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Iranian Journal of Applied Linguistics
    • Volume 17, Issue 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Iranian Journal of Applied Linguistics
    • Volume 17, Issue 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    The Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning- Making Process

    (ندگان)پدیدآور
    Souzandehfar, MarziehSaadat, MahboobehSahragard, Rahman
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    632.4کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    پژوهشي
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    کلید واژگان
    Multimodality
    Multiliteracy
    Social semiotics
    Critical literacy
    Meaning making

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2014-09-01
    1393-06-10
    ناشر
    Tehran, Kharazmi University
    سازمان پدید آورنده
    Shiraz University
    Shiraz University
    Shiraz University

    شاپا
    1735-1634
    URI
    http://ijal.khu.ac.ir/article-1-2249-fa.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/625664

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب