نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorMahmoudabadi, Zahrafa_IR
dc.contributor.authorSoleimani, Hassanfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-23T17:14:41Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-11-13T17:14:42Z
dc.date.available1399-08-23T17:14:41Zfa_IR
dc.date.available2020-11-13T17:14:42Z
dc.date.issued2014-09-01en_US
dc.date.issued1393-06-10fa_IR
dc.identifier.citation(2014). Iranian Journal of Applied Linguistics, 17(2), 93-113.en_US
dc.identifier.issn1735-1634
dc.identifier.urihttp://ijal.khu.ac.ir/article-1-2248-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/625663
dc.format.extent695
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherTehran, Kharazmi Universityen_US
dc.relation.ispartofIranian Journal of Applied Linguisticsen_US
dc.relation.ispartofزبانشناسی کاربردیfa_IR
dc.subjectVocabularyfa_IR
dc.subjectOutputfa_IR
dc.subjectInteractionfa_IR
dc.subjectProductive vocabularyfa_IR
dc.subjectInputfa_IR
dc.subjectEFL learnersfa_IR
dc.titleThe Impact of Interactive Output Tasks on Developing Vocabulary Knowledge of Iranian EFL Learnersfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentPayame Noor University, Tehranfa_IR
dc.contributor.departmentPayame Noor University, Tehranfa_IR
dc.citation.volume17
dc.citation.issue2
dc.citation.spage93
dc.citation.epage113


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد