• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Iranian Journal of Applied Linguistics
    • Volume 17, Issue 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Iranian Journal of Applied Linguistics
    • Volume 17, Issue 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    The Impact of Interactive Output Tasks on Developing Vocabulary Knowledge of Iranian EFL Learners

    (ندگان)پدیدآور
    Mahmoudabadi, ZahraSoleimani, Hassan
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    695.1کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    پژوهشي
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    کلید واژگان
    Vocabulary
    Output
    Interaction
    Productive vocabulary
    Input
    EFL learners

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2014-09-01
    1393-06-10
    ناشر
    Tehran, Kharazmi University
    سازمان پدید آورنده
    Payame Noor University, Tehran
    Payame Noor University, Tehran

    شاپا
    1735-1634
    URI
    http://ijal.khu.ac.ir/article-1-2248-fa.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/625663

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب