مرور دوره 25, شماره 10 بر اساس موضوع "آموزش پرستاری"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی تأثیر ارزشیابی با استفاده از روش آزمون مشاهده مستقیم مهارتهای عملی(DOPS )و روش سنتی برمیزان یادگیری مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری، 1395
(دانشگاه علوم پزشکی ایران, 2019-01-01)زمینه و هدف: ارزشیابی مهارتهای دانشجویان پرستاری نقش حیاتی در تربیت حرفهای آنان دارد، ولی متأسفانه، کیفیت بسیاری از روشهای ارزشیابی کمتر از حد مطلوب است. لذا این مطالعه با هدف تعیین تأثیر ارزشیابی با استفاده از روش ...



