مرور دوره 23, شماره 150 بر اساس موضوع "آموزش"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تاثیر آموزش نوروفیدبک بر کارکردهای اجرایی (تمرکز، طرح ریزی و حافظه فعال) دانش آموزان دختر ابتدایی مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی
(دانشگاه علوم پزشکی ایران, 2016-12-01)زمینه و هدف: بسیاری از مشکلات دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی به اختلال در کارکردهای اجرایی مربوط است که آموزش نوروفیدبک در بهبود آنها موثر هستند. این مطالعه با هدف بررسی تاثیر آموزش نوروفیدبک بر کارکردهای ...



