مرور دوره 27, شماره 9 بر اساس موضوع "تبلیغات"

  • مدیریت محتوای تبلیغات تجاری ارزش محور سیمای جمهوری اسلامی ایران 

    مرادی, نادعلی؛ عزیزآبادی فراهانی, فاطمه؛ نعمتی انارکی, داوود؛ سلیمانی, ندا (دانشگاه علوم پزشکی ایران, 2020-11-01)
    زمینه و هدف: تحقیقات نشان داده است که نوع مدیریت بر تولید محتوای تبلیغات تجاری برمبنای ارزش‌های بنا نهاده شده اثرگذار است. در این راستا مدیریت محتوا می‌تواند در نتیجه ارزش‌ها و سلامت جامعه تغییر ایحاد کند؛ بنابراین هدف ...