مرور دوره 18, شماره 4 بر اساس موضوع "رضایت مندی"

  • رضایتمندی بیماران اورژانس بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل (93-1392) 

    داتوبر, حیدر؛ علجانپور, شایان؛ خفری, ثریا؛ جهانی, محمدعلی؛ نادری, رضا (دانشگاه علوم پزشکی بابل, 2016-04-01)
    سابقه و هدف: رضایتمندی بیماران از اورژانس، یک شاخص سنجش کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی می باشد که می‌تواند آگاهی مسئولین مربوطه را نسبت به وضعیت موجود افزایش دهد. لذا این مطالعه به بررسی میزان رضایتمندی بیماران از ...