دوره 6, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر نیمرخروانی زنان دارای ناتوانیهای جسمی - حرکتی
(وزارت آموزش و پرورش, 2006-06-01)هدف: این پژوهش به تأثیر برنامه آموزش مهارتهای زندگی (طراحی شده توسط سازمان بهداشت جهانی، 1993) بر میزان سلامت روانی و نیز میزان اضطراب، ناسازگاری اجتماعی و افسردگی زنان دارای ناتوانیهای جسمی- حرکتی پرداخته است. روش: به ...
-
مقایسه تعامل کلامی مادران و کودکان دارای لکنت و بدون لکنت
(وزارت آموزش و پرورش, 2006-06-01)هدف: هدف از انجام این پژوهش بررسی تعامل کلامی بین مادر و کودک دارای لکنت و مقایسۀ آن با کودکان بدون لکنت است. روش: از بین مراجعهکنندگان دارای لکنت به کلینیکهای گفتاردرمانی شهرستان رباط کریم در دو ماه مهر و آبان 1384، 20 ...
-
مقایسه ویژگیهای روانشناختی دانشآموزان نارسا نویس و عادی پایه سوم ابتدایی
(وزارت آموزش و پرورش, 2006-06-01)هدف: پژوهش حاضر به منظور مقایسه ویژگیهای روانشناختی دانشآموزان نارسانویس و عادی اجرا شد. روش: در این پژوهش 160 دانشآموز پایه سوم ابتدایی (40 دانشآموز پسر نارسانویس، 40 دانشآموز دختر نارسانویس، 40 دانشآموز پسر عادی و ...



