دوره 9, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تأثیر بازیهای آموزشی بر حافظهکوتاهمدت و املای دانشآموزان پایه ابتدایی با ناتوانیهای ویژه یادگیری
(وزارت آموزش و پرورش, 2010-02-01)هدف: پژوهش حاضر به بررسی تأثیر بازیهای آموزشی (دومینوی رابطه ـ چی گمشده) بر حافظه کوتاهمدت و املای دانشآموزان پایه ابتدایی با مشکلات ویژه یادگیری(اختلال در نوشتن) پرداخته است. روش: در این تحقیق نیمهآزمایشی،30 دانش آموز ...
-
ارتباط مداخلههای زودهنگام با موفقیت تحصیلی دانشآموزان آسیبدیده شنوایی
(وزارت آموزش و پرورش, 2010-02-01)هدف: این پژوهش به منظور مطالعه ارتباط برخی از مداخلههای زودهنگام با موفقیت تحصیلی دانشآموزان دارای آسیب شنوایی انجام گرفته است. روش: پژوهش به صورت توصیفی و از نوع همبستگی است و جامعه آماری آن شامل 90 نفر از دانش آموزان ...
-
بررسی میزان آگاهی معلمان دبستانی از ناتوانیهای یادگیری دانشآموزان
(وزارت آموزش و پرورش, 2010-02-01)هدف: هدف پژوهش حاضر، شناخت میزان آگاهی معلمان ابتدایی از ناتوانیهای یادگیری دانشآموزان بوده است. روش: بدین منظور تعداد 409 معلم (245 زن و 164 مرد) شهرستانهای استان تهران، به آزمون محققساخته میزان آگاهی معلمان دوره ابتدایی ...
-
پیشبینی حمایت و تعهد سازمانی از طریق ابعاد عدالت سازمانی ادراک شده در مربیان آموزشگاههای استثنایی
(وزارت آموزش و پرورش, 2010-02-01)هدف: این پژوهش با هدف پیشبینی حمایت سازمانی ادراک شده و تعهد سازمانی (در ابعاد تعهد همانندسازی شده، تعهد پیوندجویانه و تعهد مبادلهای) از طریق ابعاد عدالت سازمانی ادراک شده (عدالت توزیعی، رویهای و ارتباطی) در مربیان ...
-
مشوقها و بازدارندهها در حرفه تدریس به دانشآموزان استثنایی
(وزارت آموزش و پرورش, 2010-02-01)هدف: هدف این پژوهش بررسی و شناسایی بازدارندهها و مشوقها در حرفه ی آموزش به کودکان استثنایی بود، و در قالب پژوهش توصیفی انجام شد روش: جامعه آماری شامل تمامی معلمان کودکان کم توان ذهنی، ناشنوا و نابینا شهر اصفهان بود. نمونه ...



