دوره 12, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی نظام ارزشی معلمان مدارس استثنایی استان بوشهر
(وزارت آموزش و پرورش, 2013-02-01)هدف: پژوهش حاضر، با هدف بررسی نظام ارزشی معلمان مدارس استثنایی صورت گرفته است. روش: روش پژوهش توصیفی- پیمایشی بود و بدین منظور از میان معلمان شاغل در مدارس استثنایی استان بوشهر در سال تحصیلی90 - 1389، نمونهای به تعداد 160 ...
-
وضعیت هویتی، رویکردهای مقابلهای و افسردگی در نوجوانان نابینا
(وزارت آموزش و پرورش, 2013-02-01)هدف: نظر بر اهمیت هویت و شیوع افسردگی در دوره نوجوانی، هدف پژوهش حاضر مطالعه ارتباط وضعیت هویتی، شیوههای مقابله با بحران و افسردگی در بین نوجوانان نابینا و بینا بوده است. روش: این تحقیق از نوع علی_ مقایسهای است و جامعه ...
-
بررسی رابطه برتری طرفی و وضعیت عملکرد ارتباطی دانشآموزان دارای اتیسم
(وزارت آموزش و پرورش, 2013-02-01)هدف: در این پژوهش،هدف بررسی وضعیت برتریطرفی اندامها در دانشآموزان دارای اتیسم و رابطه آن با عملکرد ارتباطی آنها بوده است. روش: این پژوهش از نوع مطالعات توصیفی –مقایسهای، مقطعی و به لحاظ هدف، کاربردی است که بر روی کلیه ...
-
تأثیر آرامشآموزی در کاهش اضطراب و افسردگی مادران دارای کودک کمتوان ذهنی
(وزارت آموزش و پرورش, 2013-02-01)هدف: داشتن فرزند کمتوان ذهنی، موجب استرس در محیط خانواده میشود که تأثیر آن میتواند بهصورت اضطراب و افسردگی در مادر متجلی شود. تحقیق حاضر، با هدف بررسی تأثیر آرامشآموزی در کاهش اضطراب و افسردگی مادران دارای کودک کمتوان ...
-
مقایسه اثربخشی دو روش آموزش چندحسی فرنالد و آموزش مبتنی بر رایانه بر کاهش مشکلات املای دانشآموزان پایههای سوم و چهارم دبستانهای شهرستان سقز
(وزارت آموزش و پرورش, 2013-02-01)هدف: هدف پژوهش حاضر، مقایسه اثربخشی دو روش آموزش چندحسی فرنالد و آموزش مبتنی بر رایانه بر کاهش مشکلات املای دانشآموزان پایههای سوم و چهارم دبستان است. روش: این پژوهش از نوع کاربردی و شیوه انجام آن نیمهتجربی است. جامعه ...



