مرور دوره 18, شماره 4 بر اساس موضوع "آموزش پزشكي"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
روایی و پایایی آزمون OSCE در ارزیابی مهارتهای بالینی دانشجویان فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند 1388
(دانشگاه علوم پزشکی بیرجند, 2011-05-01)زمینه و هدف: آموزش بالینی بخش جدا نشدنی از برنامه آموزش پزشکی و یکی از بهترین روشهای ارزیابی صلاحیت عملکرد آزمون ساختاریافته عینی بالینی میباشد. این پژوهش به منظور بررسی روایی و پایایی آزمون OSCE در ارزیابی مهارتهای ...



