• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مجله دانشگاه علوم پزشکی گیلان
    • دوره 15, شماره 58
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مجله دانشگاه علوم پزشکی گیلان
    • دوره 15, شماره 58
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی‌کاربرد مدل‌ آموزشی‌ پندر در بهبود رفتارهای‌بهداشتی‌ کارگران‌

    (ندگان)پدیدآور
    کرمان ساروی, فتیحهرخشانی, فاطمهشهرکی پور, مهناز
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    172.1کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    پژوهشي
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    چکیده‌ مقدمه‌: الگوهای‌ پنداشتی‌ به علت‌ کاربرد‌ در آموزش‌ وتحقیق‌ از اهمیت‌ خاصی‌ برخوردارند، الگوهای‌ زیادی ‌در آموزش‌ بهداشت‌ مطرح‌ شده‌‌اند.‌ مدل‌ پندریکی‌ از این الگوهای‌ پنداشتی‌ و‌ آموزشی‌ست‌ که‌ در تحقیقات‌ زیادی به‌کارگرفته‌ شده‌ و نتایج‌ مثبتی‌ بدنبال‌ داشته‌ است‌. هدف‌: بررسی‌ کاربرد این‌ مدل‌ آموزشی‌ در بهبود رفتارهای‌ بهداشتی‌ کارگران‌ شاغل ‌در کارخانه‌های‌ مواد غذایی‌ زاهدان‌ . موادوروش‌ها: در این‌ مطالعه‌ نیمه تجربی 200 نفر از کارگران‌ شاغل‌ درکارخانه‌های‌ مواد غذائی‌ زاهدان‌ شرکت‌ کردند که‌ به‌ شکل‌ تصادفی‌ در دو گروه‌ مورد- شاهد بررسی‌ شدند. اطلاعات‌ از طریق‌ پرسشنامه‌ در دو مرحله‌ قبل‌ و یک ماه بعد از آموزش ‌جمع‌آوری‌ شد. در این مطالعه05/0
    کلید واژگان
    آموزش بهداشت
    رفتار بهداشتی
    مدل‌های آموزشی
    تخصصي

    شماره نشریه
    58
    تاریخ نشر
    2006-07-01
    1385-04-10
    ناشر
    دانشگاه علوم پزشکی گیلان

    شاپا
    2008-4048
    2008-4056
    URI
    http://journal.gums.ac.ir/article-1-465-fa.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/557416

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب