نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorاسماعیل‌پوربندبنی, محمدfa_IR
dc.contributor.authorعباسپور, حسنfa_IR
dc.contributor.authorرمضانی, ابوذرfa_IR
dc.contributor.authorقلی‌پور, فرخfa_IR
dc.contributor.authorرمضانی‌پاکپورلنگرودی, فاطمهfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-23T00:33:58Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-11-13T00:33:59Z
dc.date.available1399-08-23T00:33:58Zfa_IR
dc.date.available2020-11-13T00:33:59Z
dc.date.issued2015-01-01en_US
dc.date.issued1393-10-11fa_IR
dc.identifier.citationاسماعیل‌پوربندبنی, محمد, عباسپور, حسن, رمضانی, ابوذر, قلی‌پور, فرخ, رمضانی‌پاکپورلنگرودی, فاطمه. (1393). کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان با استفاده از ابزار لایب‌کوآل. مجله دانشگاه علوم پزشکی گیلان, 23(92), 16-24.fa_IR
dc.identifier.issn2008-4048
dc.identifier.issn2008-4056
dc.identifier.urihttp://journal.gums.ac.ir/article-1-877-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/557221
dc.description.abstractچکیده مقدمه: سنجش کیفیت، برنامه‌ریزی بایسته برای بهبود کیفی خدمات سازمان‌هاست. کتابخانه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی، به عنوان مراکز تأمین و گسترش اطلاعات تخصصی برای جامعه پزشکی کشور، اهمیت ویژه‌ای دارند. هدف: بررسی کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان با استفاده از پرسشنامه لایب‌کوآل، به عنوان متداول‌ترین ابزار بین‌المللی مواد و روش‌ها: این مطالعه، توصیفی مقطعی و جامعه آماری آن دانشجویان کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بودند. نمونه‌ها 135 نفر بود که به صورت تصادفی ساده انتخاب شده‌ و داده‌های پژوهش با پرسشنامه لایب‌کوآل در نیمه دوم سال تحصیلی 92-1391 شمسی توزیع، گردآوری و با نرم‌افزار اکسل شکاف کفایت و برتری بدست آمده تحلیل شد. نتایج: میانگین کلی کمینه انتظار کاربران ۹/۵، میانگین کلی بیشینه انتظار کاربران 8 و میانگین کلی سطح واقعی خدمات کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان 24/6 بدست آمد. میانگین شکاف کفایت در ابعاد سه‌گانه ابزار لایب‌کوآل مثبت و به ترتیب برای "فضای کتابخانه" 23/0، "موثر بودن خدمات" 58/0، و بعد سوم "کنترل اطلاعات" 13/0 محاسبه شد. نتیجه‌گیری: چگونگی سطح ارائه خدمات کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دیدگاه دانشجویان کارشناسی مناسب است و برای رسیدن به وضعیت بهینه باید در خصوص ارائه راهکارهای عملی چاره‌اندیشی کرد.fa_IR
dc.format.extent282
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی گیلانfa_IR
dc.relation.ispartofمجله دانشگاه علوم پزشکی گیلانfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Guilan University of Medical Sciencesen_US
dc.subjectخدمات کتابخانه‌ایfa_IR
dc.subjectدانشجویانfa_IR
dc.subjectکتابخانه‌های پزشکیfa_IR
dc.subjectلایپ‌کوآلfa_IR
dc.subjectتخصصيfa_IR
dc.titleکیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان با استفاده از ابزار لایب‌کوآلfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه علوم پزشکی گیلانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه علوم پزشکی گیلانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه علوم پزشکی گیلانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه علوم پزشکی گیلانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه علوم پزشکی کرمانfa_IR
dc.citation.volume23
dc.citation.issue92
dc.citation.spage16
dc.citation.epage24


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد