مرور دوره 27, شماره 108 بر اساس موضوع "اضطراب/ بازداری/ کنترل رسمی اجتماع/ هیجانها"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر سیستمهای فعالسازی/بازداری رفتاری و تنظیم شناختی هیجان دانشآموزان دختر دارای نشانههای اضطراب
(دانشگاه علوم پزشکی گیلان, 2019-02-01)چکیده مقدمه: دانشآموزان دارای نشانههای اضطراب با عوامل تنشزای متعدد جسمی و روانی روبرو هستند که به کاهش کیفیت زندگی آنان میانجامد. با توجه به ارتباط سیستمهای فعالسازی/بازداری رفتاری و تنظیم شناختی هیجان با طرحوارههای ...



