مرور دوره 7, شماره 4 بر اساس موضوع "اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
اثربخشی آموزش توجه بر تمامی عملکردهای توجهی و بازداری پاسخ در کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی/ بیش فعالی
(دانشکده علوم پزشکی نیشابور, 2019-11-01)مقدمه اختلال کمتوجهی/ بیش فعالی از جمله رایجترین اختلالات رشدی عصبی دوران کودکی محسوب میشود. توجه یکی از مهمترین کارکردهای شناختی آسیبدیده در این کودکان میباشد که میتواند بسیاری از کارکردهای تحصیلی، اجتماعی و شغلی ...



