نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعامریون, احمدfa_IR
dc.contributor.authorابراهیم نیا, مهدیfa_IR
dc.contributor.authorکریمی زارچی, علی اکبرfa_IR
dc.contributor.authorتوفیقی, شهرامfa_IR
dc.contributor.authorزابلی, روح ا...fa_IR
dc.contributor.authorرفعتی, حسنfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-22T05:57:00Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-11-12T05:57:01Z
dc.date.available1399-08-22T05:57:00Zfa_IR
dc.date.available2020-11-12T05:57:01Z
dc.date.issued2009-04-01en_US
dc.date.issued1388-01-12fa_IR
dc.identifier.citationعامریون, احمد, ابراهیم نیا, مهدی, کریمی زارچی, علی اکبر, توفیقی, شهرام, زابلی, روح ا..., رفعتی, حسن. (1388). میزان رضایت مندی بیماران بستری و مراجعه کننده به یک بیمارستان نظامی. مجله طب نظامی, 11(1), 37-44.fa_IR
dc.identifier.issn1735-1537
dc.identifier.issn1735-7667
dc.identifier.urihttp://militarymedj.ir/article-1-606-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/528514
dc.description.abstract  اهداف. هدف از انجام این تحقیق تعیین میزان رضایت­مند­ی بیماران سرپایی و بستری در قسمت­های مختلف یک بیمارستان نظامی و عوامل مرتبط با آن بود.   روش­ها. این مطالعه توصیفی به شیوه مقطعی است. حجم نمونه 165 نفر بود که با استفاده از روش نمونه­گیری در دسترس، مراجعین بخش‌های سرپایی و بستری انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسش­نامه بود.   یافته­ها. در بخش اورژانس، بیشترین رضایت­مندی با 36% مربوط به رعایت مسایل شرعی بود. در بخش داروخانه، بیشترین نارضایتی با 2/19% مربوط به زمان انتظار جهت دریافت دارو بود. کمترین رضایت­مندی در بخش رادیو لوژی با 8/7% مربوط به توضیحات جهت آمادگی رادیولوژی بود. کمترین رضایت­مندی در بخش درمانگاه با 2/­19­% مربوط به حضور به موقع پزشک درمانگاه و بیشترین رضایت­مندی از مراقبت­های روحی و روانی پرستاری با 5/38% مربوط به برخورد محترمانه با بیماران بود. کمترین رضایت­مندی از خدمـات پزشکان با 12% مربوط به توضیحـات پـزشک در زمینه بیماری و تکرار آزمایشات و عکس­برداری بود. بیشترین میزان رضایت­مندی از نحوه تغذیه با 5/43% مربوط به سئوال در مورد میل غذایی بود. در خصوص بخش پذیرش، بیشترین رضایت­مندی با 7/21% مربوط به سرعت انتقال به بخش پس از اتمام مراحل پذیرش بود.�  نتیجه­گیری. به­طور کلی، رضایت­مندی از کلیه قسمت­های سر­پایی و بستری مرکز درمانی مورد مطالعه مناسب است .fa_IR
dc.format.extent214
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی بقیه اللهfa_IR
dc.relation.ispartofمجله طب نظامیfa_IR
dc.subjectخدمات بیمارستانیfa_IR
dc.subjectرضایت مندیfa_IR
dc.subjectمطالعات موردیfa_IR
dc.subjectطب نظامیfa_IR
dc.titleمیزان رضایت مندی بیماران بستری و مراجعه کننده به یک بیمارستان نظامیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشي اصیلfa_IR
dc.citation.volume11
dc.citation.issue1
dc.citation.spage37
dc.citation.epage44


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد