مرور دوره 18, شماره 4 بر اساس موضوع "بیمارستان"

  • بررسی رابطه مدیریت دانش مشتری بر وظایف مدیریت ارتباط با مشتری در یک بیمارستان نظامی 

    یعقوبی, مریم؛ امیری فینی, سید حسن؛ رحمتی نجارکلایی, فاطمه (دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله, 2017-02-01)
    زمینه و هدف: آنچه که امروز برای سیستم بهداشت و درمان ارزش می آفریند، ایجاد ارتباط مستمر با مشتری است و سازمان های موفق تنها سازمان هایی هستند که قادرند، مشتریان تمام عمر برای خود ایجاد کنند و رسالت پاسخگویی به مشتریان را ...

  • کاربست مدل تحلیل ذینفعان اشمیر در طراحی الگوی اعتبار بخشی بیمارستان‌های ایران 

    شعبان خمسه, علی حسن؛ ملکی, محمدرضا؛ طبیبی, سیدجمال الدین؛ توفیقی, شهرام (دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله, 2017-02-01)
    زمینه و هدف: کیفیت در خدمات بهداشتی یعنی سطحی از خدمات بهداشتی ارائه شده به افراد و جوامع که احتمال نتایج بهداشتی مطلوب را افزایش دهد و مطابق دانش حرفه ای روز باشد. نظام‌های بهداشتی و درمانی دنیا، الگوها و ابزارهای حاکمیتیِ ...