مرور دوره 18, شماره 4 بر اساس موضوع "بیمارستان"
در حال نمایش موارد 1 - 2 از 2
-
بررسی رابطه مدیریت دانش مشتری بر وظایف مدیریت ارتباط با مشتری در یک بیمارستان نظامی
(دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله, 2017-02-01)زمینه و هدف: آنچه که امروز برای سیستم بهداشت و درمان ارزش می آفریند، ایجاد ارتباط مستمر با مشتری است و سازمان های موفق تنها سازمان هایی هستند که قادرند، مشتریان تمام عمر برای خود ایجاد کنند و رسالت پاسخگویی به مشتریان را ...
-
کاربست مدل تحلیل ذینفعان اشمیر در طراحی الگوی اعتبار بخشی بیمارستانهای ایران
(دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله, 2017-02-01)زمینه و هدف: کیفیت در خدمات بهداشتی یعنی سطحی از خدمات بهداشتی ارائه شده به افراد و جوامع که احتمال نتایج بهداشتی مطلوب را افزایش دهد و مطابق دانش حرفه ای روز باشد. نظامهای بهداشتی و درمانی دنیا، الگوها و ابزارهای حاکمیتیِ ...



