نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorشهبازی, سهیلاfa_IR
dc.contributor.authorخزائی, علی اشرفfa_IR
dc.contributor.authorاقدسی, محمدتقیfa_IR
dc.contributor.authorیزدان بخش, کامرانfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-22T04:04:18Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-11-12T04:04:18Z
dc.date.available1399-08-22T04:04:18Zfa_IR
dc.date.available2020-11-12T04:04:18Z
dc.date.issued2016-03-01en_US
dc.date.issued1394-12-11fa_IR
dc.identifier.citationشهبازی, سهیلا, خزائی, علی اشرف, اقدسی, محمدتقی, یزدان بخش, کامران. (1394). اثر بخشی تمرینات ادراکی- حرکتی بر تبحر حرکتی کودکان مبتلا به اختلال بیش‏فعالی. توانبخشی نوین, 9(6), 51-59.fa_IR
dc.identifier.issn2008-2576
dc.identifier.issn2008-2584
dc.identifier.urihttp://mrj.tums.ac.ir/article-1-5421-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/520472
dc.description.abstractهدف این مطالعه تأثیر استفاده از تمرینات ادراکی- حرکتی بر تبحرحرکتی کودکان مبتلا به اختلال بیش­فعالی روش بررسی:از بین 50 کودک بیش­فعال (با میانگین سنی، 8/ 8)آزمون کفایت حرکتی بروینینکس-اوزرتسکی بود. ابتدا از کل شرکت­کنندگان پیش­آزمون به عمل آمد، سپس گروه تجربی به مدت ماه ( جلسه) فعالیت­های ادراکی- حرکتی را انجام دادند، و پس از طی این مدت، پس­آزمون برای هردو گروه اجرا شد. آزمون t مستقل جهت مقایسه میانگین‏ها استفاده گردید (01/0P<یافته­ها:نتیجه­گیری:کلید واژه­ها:تمرینات­­­ادراکی- حرکتی، بیش­فعالی، تبحرحرکتی، مهارت­حرکتی­­درشت، مهارت­حرکتی­ظریفfa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.relation.ispartofتوانبخشی نوینfa_IR
dc.relation.ispartofModern Rehabilitationen_US
dc.subjectتمرینات­­­ادراکی- حرکتیfa_IR
dc.subjectبیش­فعالیfa_IR
dc.subjectتبحرحرکتیfa_IR
dc.subjectمهارت­حرکتی­­درشتfa_IR
dc.subjectمهارت­حرکتی­ظریفfa_IR
dc.subjectتخصصيfa_IR
dc.titleاثر بخشی تمرینات ادراکی- حرکتی بر تبحر حرکتی کودکان مبتلا به اختلال بیش‏فعالیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد رفتارحرکتی، دانشگاه رازی، کرمانشاهfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار تربیت‌بدنی، دانشگاه رازی، کرمانشاهfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار رفتارحرکتی، دانشگاه تبریزfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار روان‌شناسی، دانشگاه رازی، کرمانشاهfa_IR
dc.citation.volume9
dc.citation.issue6
dc.citation.spage51
dc.citation.epage59


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد