نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorالهی, مریمfa_IR
dc.contributor.authorبرهان, نفیسهfa_IR
dc.contributor.authorرجالی, علیfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-22T03:45:54Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-11-12T03:45:54Z
dc.date.available1399-08-22T03:45:54Zfa_IR
dc.date.available2020-11-12T03:45:54Z
dc.date.issued2009-12-01en_US
dc.date.issued1388-09-10fa_IR
dc.identifier.citationالهی, مریم, برهان, نفیسه, رجالی, علی. (1388). بررسی نظرات دانش آموزان و معلمان در رابطه با علم آمار. نشریه دانشجویی آمار (ندا), 7(2), 1-5.fa_IR
dc.identifier.urihttp://neda.irstat.ir/article-1-74-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/518721
dc.description.abstractدر عصر حاضر توانمندی علم آمار در توسعه پژوهش و در زمینه های مختلف مطالعاتی به اثبات رسیده است و مکرراً از داده های مختلف در تصمیمات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بهره گرفته می شود. استدلال های بیان شده توسط رسانه ها تحت پوشش اطلاعات حاصل از داده ها است و در برخی مواقع یک سری داده ها می توانند استنباط های متفاوتی را ارائه دهند. برای اینکه جامعه بتواند در چنین موقعیت هایی انتقادی باشد، بایستی استدلال آماری در میان آن جامعه توسعه یابد. با توجه به این موضوع و به دلیل نقش روزافزون علم آمار در همه حرفه ها از یک سو و نیز عدم علاقه دانش آموزان به ادامه تحصیل در رشته آمار و عدم آگاهی جامعه از این علم مفید کاربردی، مسئله میزان "آشنایی و علاقه ی دانش آموزان به علم آمار" مورد توجه قرار گرفت و چون نگرش معلمان به طور مستقیم و غیرمستقیم برنگرش دانش آموزان تاثیر می گذارد، لذا در این مطالعه میزان آشنایی و علاقه معلمان نیز بررسی شد.fa_IR
dc.format.extent147
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.relation.ispartofنشریه دانشجویی آمار (ندا)fa_IR
dc.relation.ispartofStudent Statistical Journalen_US
dc.subjectنظرسنجیfa_IR
dc.subjectعدم علاقه به آمارfa_IR
dc.subjectآشنایی با علم آمار.fa_IR
dc.titleبررسی نظرات دانش آموزان و معلمان در رابطه با علم آمارfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeكاربرديfa_IR
dc.citation.volume7
dc.citation.issue2
dc.citation.spage1
dc.citation.epage5


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد