نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمهربانی, وحیدfa_IR
dc.contributor.authorطیب نیا, علیfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-22T01:53:19Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-11-12T01:53:20Z
dc.date.available1399-08-22T01:53:19Zfa_IR
dc.date.available2020-11-12T01:53:20Z
dc.date.issued2014-01-01en_US
dc.date.issued1392-10-11fa_IR
dc.identifier.citationمهربانی, وحید, طیب نیا, علی. (1392). ساختار بازار داخلی و عملکرد صادراتی بنگاه‌های صنعتی ایران. فصلنامه پژوهش ها وسیاست های اقتصادی, 21(68), 29-48.fa_IR
dc.identifier.issn1027-9024
dc.identifier.issn10
dc.identifier.urihttp://qjerp.ir/article-1-564-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/506868
dc.description.abstractاهمیت ویژه صادرات در فرایند صنعتی شدن که در سه دهه اخیر بر آن تأکید شده است موجب شد تا مطالعه پیش‌رو از منظری خاص به آن بپردازد که عبارت است از اثر ساختار بازار بر عملکرد صادراتی صنایع ایران. در این مطالعه که در سطح صنعت انجام شده از تعداد بنگاه‌های رقیب موجود در صنایع به‌عنوان معیاری برای رقابت استفاده شده است. شواهد به‌دست آمده از کارگاه‌های صنعتی دارای 10 نفرکارکن و بیشتر حکایت از این دارد که رقابت اثر مثبت و معناداری بر صادرات دارد، بنابراین سیاست‌های ضد‌‌انحصار به رشد صادرات و صنعتی شدن اقتصاد از این جنبه خاص کمک خواهد می‌کند.fa_IR
dc.format.extent390
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherوزارت امور اقتصادی و داراییfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه پژوهش ها وسیاست های اقتصادیfa_IR
dc.relation.ispartof2Quarterly Journal of Economic Research and Policiesen_US
dc.subjectساختار بازارfa_IR
dc.subjectرقابتfa_IR
dc.subjectصنعتfa_IR
dc.subjectصادراتfa_IR
dc.subjectتخصصيfa_IR
dc.titleساختار بازار داخلی و عملکرد صادراتی بنگاه‌های صنعتی ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه تهرانfa_IR
dc.citation.volume21
dc.citation.issue68
dc.citation.spage29
dc.citation.epage48


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد