نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorاصغری زاده, عزت اللهfa_IR
dc.contributor.authorامین, فرشتهfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-22T01:50:33Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-11-12T01:50:34Z
dc.date.available1399-08-22T01:50:33Zfa_IR
dc.date.available2020-11-12T01:50:34Z
dc.date.issued2006-01-01en_US
dc.date.issued1384-10-11fa_IR
dc.identifier.citationاصغری زاده, عزت الله, امین, فرشته. (1384). افزایش بهره وری خدمات بانکی با اولویت بندی مشتریان با استفاده از تکنیک های کمّی. فصلنامه پژوهش ها وسیاست های اقتصادی, 13(36), 5-32.fa_IR
dc.identifier.issn1027-9024
dc.identifier.issn10
dc.identifier.urihttp://qjerp.ir/article-1-296-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/506615
dc.description.abstractامروزه بهره وری یک اولویت ملی برای تمام کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته است و به عنوان یک رویکرد مدیریتی به تدریج جای خود را در کشور ما باز می کند. رشد اقتصادی و بهبود سطح زندگی مردم جز با مدیریت بهینه منابع کمیاب و کسب حداکثر ارزش افزوده از به کارگیری آنها امکان پذیر نخواهد بود. اقتصاد، علم منابع کمیاب است و مدیریت، علم تصمیم گیری در مورد آن. منابع کمیاب موجب ایجاد ارزش افزوده در سازمان می شود، از این رو مدیریت این منابع، برای افزایش بهره وری از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله ضمن بیان مفاهیم بهره وری و بازاریابی رابطه مند، مدلهای مفهومی اولویت بندی مشتریان بانکها، مدل هرم مشتریان و مدل تعدیل یافته گروه مشاوران بوستون (BCGC) برای مشتریان تشریح شده و سپس اولویت بندی مشتریان بانک برای ارائه بهره ور خدمات، از طریق مدلهای MADM تشریح می شود.fa_IR
dc.format.extent308
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherوزارت امور اقتصادی و داراییfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه پژوهش ها وسیاست های اقتصادیfa_IR
dc.relation.ispartof2Quarterly Journal of Economic Research and Policiesen_US
dc.subjectبهره وریfa_IR
dc.subjectبازاریابی رابطه مندfa_IR
dc.subjectمشتری مداریfa_IR
dc.subjectخدمات بانکیfa_IR
dc.subjectهرم مشتریfa_IR
dc.subjectاولویت بندیfa_IR
dc.subjectفرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHPfa_IR
dc.subjectMADMfa_IR
dc.subjectعمومىfa_IR
dc.titleافزایش بهره وری خدمات بانکی با اولویت بندی مشتریان با استفاده از تکنیک های کمّیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.citation.volume13
dc.citation.issue36
dc.citation.spage5
dc.citation.epage32


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد