دوره 31, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
اثربخشی آموزش شنا بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر پایه سوم ابتدایی شهرتهران
(وزارت آموزش و پرورش, 2015-09-01)این پژوهش به منظور بررسی اثربخشی آموزش شنا بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر دوره ابتدایی انجام گرفته است. آموزش فعالیت جسمی منظم و مفرحی مانند شنا که در مدارس برای ارتقای رفتارهای مرتبط با سلامت کودکان طراحی شده است، باید ...
-
بررسی نقش سبک فرزند پروری والدین در اجتماعی شدن دانشآموزان مدارس راهنمایی (رویکردی اجتماعی- فرهنگی)
(وزارت آموزش و پرورش, 2015-09-01)هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی تأثیر سبک فرزندپروری والدین بر شکل گیری نظام ارزشی و خود–نظم بخشی تحصیلی دانش آموزان مدارس راهنمایی با تکیه بر رویکرد اجتماعی-فرهنگی بود. به این منظور با استفاده از نمونه گیری خوشه ای چهار مدرسه ...
-
تبیین ضرورت تربیت اوان کودکی (پیش از دبستان) مبتنی بر سنتز پژوهی شواهد تجربی معاصر
(وزارت آموزش و پرورش, 2015-09-01)هدف این نوشتار، تبیین چرایی و ضرورت توجه به تربیت اوان کودکی (تاک) از سوی افراد، گروه ها و نهادهایی است که لازم است به این مهم، نه تنها توجه ویژه داشته باشند، بلکه در این زمینه وارد مرحله عمل گردند.در این جستار، تربیت اوان ...
-
رابطه خوشبینی تحصیلی و جهتگیری هدف شغلی با رضایت شغلی معلمان
(وزارت آموزش و پرورش, 2015-09-01)رضایت شغلی تحت تأثیر عوامل شناختی - اجتماعی متعددی است که از زوایای مختلف روانشناختی و جامعه شناختی مورد بررسی قرار گرفته است. پژوهش حاضر با در نظر گرفتن متغیرهای خوش بینی تحصیلی (تاکید تحصیلی، اعتماد و خودکارآمدی معلم) ...



