مرور فصلنامه علمی - پژوهشی تعلیم و تربیت بر اساس موضوع "ادراک ساختار هدفی کلاس"

  • مدلیابی رابطه ادراک ساختار هدفی کلاس و تاب‌آوری تحصیلی با میانجیگری انگیزش تحصیلی 

    طهرانی, معصومه؛ طهرانی, معصومه؛ صالح صدق‌پور, بهرام؛ صالح صدق‌پور, بهرام؛ ابراهیم دماوندی, مجید؛ ابراهیم دماوندی, مجید (وزارت آموزش و پرورش, 2021-01-01)
    پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه ادراک ساختار هدفی کلاس و تاب‌آوری تحصیلی با میانجیگری انگیزش تحصیلی به روش همبستگی انجام شده است. به همین منظور 461 نفر از دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر تهران که در سال تحصیلی 96– 1395 مشغول به ...