مرور دوره 26, شماره 3 بر اساس موضوع "مدیریت آموزشی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی ارتباط رضایت مندی بیماران و کیفیت خدمات بیمارستانی ارائه شده بر اساس مدل سروکوال SERVQUAL در بیمارستانهای وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم پزشکی تهران در سال 1394
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران, 2016-09-01)سابقه و هدف: کیفیت خدمات، عامل متمایز کننده و قدرتمندترین اسلحه رقابتی است که بسیاری از سازمانهای خدماتی در اختیار دارند. ارتقای کیفیت ارائه خدمات منجر به افزایش بهره وری، کاهش هزینهها و در نتیجه افزایش میزان رضایتمندی ...



