مرور دوره 25, شماره 4 بر اساس موضوع "روانشناسی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
اثربخشی آموزش بهسازی توجه و حافظه کاری بر میزان عملکرد پیوسته کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران, 2015-12-01)سابقه و هدف: اختلال کم توجهی/بیشفعالی از جمله اختلالات رشدی است که از دیرباز توجه روانشناسان و روانپزشکان را به خود مشغول کرده است. پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش بهسازی توجه و حافظه کاری بر میزان عملکرد پیوسته ...



