مرور دوره 21, شماره 2 بر اساس موضوع "روانپرستاري"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
مقایسه میزان مهارت های تفکر انتقادی دانشجویان ترم اول و ترم آخر مقطع کارشناسی پیوسته رشته های منتخب دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران, 2011-09-01)سابقه و هدف: کسب "مهارتهای تفکر انتقادی (Critical thinking skills)" در آموزش علوم پزشکی به عنوان هدف غایی آموزش به حساب میآید. هدف از انجام این پژوهش، تعیین و مقایسه میزان مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان ترم اول و ترم ...



