مرور دوره 30, شماره 2 بر اساس موضوع "اختلال یادگیری خاص"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای با جریان متناوب بر توجه دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص: مطالعه نیمهتجربی
(دانشگاه علوم پزشکی ارومیه, 2019-05-01)پیشزمینه و هدف: هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی اثربخشی تحریک الکتریکی فرا جمجمهای با جریان متناوب، بر توجه دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص است. مواد و روش کار: 20 دانشآموز مقطع ابتدایی دارای اختلال یادگیری خاص به شیوه ...



