مرور دوره 27, شماره 8 بر اساس موضوع "تئوری ذهن"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
رابطه ساده و چندگانه تئوری ذهن، خودتنظیمی هیجانی و سبک های دلبستگی (ایمن و ناایمن) با بیانضباطی در دانش آموزان دختر سال سوم دبیرستان های شهر اهواز
(دانشگاه علوم پزشکی ارومیه, 2016-11-01)پیشزمینه و هدف: بیانضباطی در مدارس یک پدیده چندوجهی بوده که اثرات نامطلوب فراوانی بر خشنودی معلم از کار و یادگیری دانشآموزان دارد. هدف پژوهش حاضر بررسی پیشایندهای مهم تئوری ذهن، خودتنظیمی هیجانی و سبکهای دلبستگی (ایمن ...



