نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorآیدا حجتی رادfa_IR
dc.date.accessioned1404-02-11T06:18:59Zfa_IR
dc.date.accessioned2025-05-01T06:18:59Z
dc.date.available1404-02-11T06:18:59Zfa_IR
dc.date.available2025-05-01T06:18:59Z
dc.date.issued2024-12-27en_US
dc.date.issued1403-10-07fa_IR
dc.date.submitted2025-03-14en_US
dc.date.submitted1403-12-24fa_IR
dc.identifier.citationآیدا حجتی راد. (1403). ارتباط بین توجه به مسئولیت اجتماعی و نوآوری و خلاقیت شرکت. رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری, 8(31), 2163-2176.fa_IR
dc.identifier.issn4573-2588
dc.identifier.urihttps://majournal.ir/index.php/ma/article/view/3084
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1157558
dc.description.abstractدر محیط اقتصادی مدرن مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) از یک عمل خیریه به یک جزء اساسی از استراتژی شرکت‌ها تبدیل شده است. همچنین معرفی موضوعات جدید در زمینه تحقیقات با ترکیب مسئولیت اجتماعی و نوآوری توسط کشورها برای حفظ موقعیت رقابتی در اقتصاد جهانی، منجر به گسترش ادبیات موجود در این زمینه شده است. این امر به این دلیل است که نوآوری نه تنها توسط توسعه فن آوری ها و مهارت های جدید، بلکه با تمرکز جهانی بر مسائل مسئولیت اجتماعی هدایت می شود. امروزه برای موفقیت و نوآوری شرکت ها، آنها باید تاثیر اجتماعی و زیست محیطی فرآیندهای عملیاتی خود را در نظر بگیرند، خلاقیت کارکنان خود را برانگیزند و با تامین کنندگان، مشتریان و سایر شرکای تجاری خود برای طراحی و توسعه محصولات و خدمات جدید و نوآورانه همکاری کنند که ارتباط نزدیکی با مسئولیت اجتماعی شرکت و نوآوری دارد. در این مقاله ارتباط بین توجه به مسئولیت اجتماعی و نوآوری شرکت مورد برسی قرار میگیرد. یافته‌ها حاکی از آن است که زمانی که سازمان‌ها به مسئولیت‌های اجتماعی خود اهمیت می‌دهند، کارمندان احساس تعلق و انگیزه بیشتری برای مشارکت در فعالیت‌ها و پروژه‌های نوآورانه پیدا می‌کنند. بر اساس این نتایج، مطالعه حاضر توصیه می‌کند که سازمان‌ها شیوه‌های مسئولیت اجتماعی را در اولویت قرار دهند تا بتوانند نوآوری و خلاقیت را در محیط کار خود تقویت کنند. با ایجاد یک فرهنگ سازمانی که در آن مسئولیت اجتماعی ارزشمند تلقی شود، می‌توان به بهبود عملکرد کلی سازمان و ارتقاء سطح خلاقیت و نوآوری در میان کارمندان دست یافت. این رویکرد نه تنها به نفع کارمندان است، بلکه می‌تواند به موفقیت و پایداری بلندمدت سازمان نیز کمک کند.fa_IR
dc.format.extent598
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.relation.ispartofرویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداریfa_IR
dc.subjectتوجه به مسئولیت اجتماعی شرکتیfa_IR
dc.subjectنوآوری شرکتfa_IR
dc.subjectخلاقیتfa_IR
dc.titleارتباط بین توجه به مسئولیت اجتماعی و نوآوری و خلاقیت شرکتfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانش آموخته کارشناسی ارشد حسابداری، موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی فروردین، قائمشهر، مازندران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue31
dc.citation.spage2163
dc.citation.epage2176


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد