نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorجوانی, وجیههfa_IR
dc.contributor.authorمیرزائی, جلالfa_IR
dc.date.accessioned1404-02-11T04:34:02Zfa_IR
dc.date.accessioned2025-05-01T04:34:02Z
dc.date.available1404-02-11T04:34:02Zfa_IR
dc.date.available2025-05-01T04:34:02Z
dc.date.issued2022-02-20en_US
dc.date.issued1400-12-01fa_IR
dc.date.submitted2021-02-08en_US
dc.date.submitted1399-11-20fa_IR
dc.identifier.citationجوانی, وجیهه, میرزائی, جلال. (1400). ارزیابی کیفیت خدمات اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرهای بناب، مراغه، عجب شیر و ملکان بر اساس مدل سروکوال.. جامعه شناسی و مدیریت سبک زندگی, 6(16)doi: 10.22034/sls.2021.19663fa_IR
dc.identifier.issn2645-5641
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22034/sls.2021.19663
dc.identifier.urihttps://sls.tabrizu.ac.ir/article_19663.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1153654
dc.description.abstractامروزه کسب مزیت رقابتی یکی از اولویت‌های مهم برای سازمان‌ها در جهت موفقیت می‌باشد که ایجاد این مزیت خود نیازمند شناسایی انتظارات و نیازهای مشتریان و داشتن برنامه‌ای راهبردی برای تعیین آن‌ها می‌باشد. از این‌رو هدف از این تحقیق ارزیابی کیفیت خدمات اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرهای بناب، مراغه، عجب شیر و ملکان بر اساس مدل سروکوال بود. این پژوهش به لحاظ هدف از نوع پژوهش‌های کاربردی و به لحاظ شیوه‌ی گردآوری داده‌ها توصیفی- پیمایشی بود که به شکل میدانی به مرحله اجرا درآمد. جامعه‌ی آماری این تحقیق شامل کلیه مشتریان و استفاده‌کنندگان از خدمات اماکن ورزشی شهرستان‌های بناب، مراغه، عجب‌شیر و ملکان بود. انتخاب نمونه آماری این تحقیق با استفاده از روش نمونه‌گیری طبقه‌ای تصادفی بود که با توجه به تعداد بالای جامعه آماری، تعداد نمونه آماری بر اساس جدول مورگان و با توجه به تعداد جامعه بالاترین میزان نمونه آماری به تعداد 384 نفر انتخاب شد. تجزیه و تحلیل داده‌ها، با استفاده از نرم‌افزار spss انجام گرفت که به منظور سامان دادن و خلاصه کردن نمره‌های خام و توصیف اندازه‌های به دست آمده از نمونه‌ها از آمار توصیفی استفاده شد. همچنین از آزمون‌های آماری استنباطی کلموگروف اسمیرنف برای بررسی نرمال بودن داده‌های پژوهش و ویلکاکسون، فریدمن و t مستقل برای تجزیه و تحلیل داده‌ها استفاده شد. تحلیل داده‌ها در سطح معنی‌داری 05/0 انجام شد. نتایج به دست آمده نشان داد در هر 5 بعد کیفیت خدمات شکاف منفی و معنی‌داری وجود دارد (بین انتظارات و ادراکات مشتریان) که مسئولین باید برای بهبود آن تلاش بیشتری نمایند.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تبریزfa_IR
dc.relation.ispartofجامعه شناسی و مدیریت سبک زندگیfa_IR
dc.relation.ispartofSociology of Life Styleen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22034/sls.2021.19663
dc.subjectکیفیت خدماتfa_IR
dc.subjectاماکن ورزشیfa_IR
dc.subjectسروکوالfa_IR
dc.titleارزیابی کیفیت خدمات اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرهای بناب، مراغه، عجب شیر و ملکان بر اساس مدل سروکوال.fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentآذربایجان شرقی، دانشگاه تبریز، دانشکده تربیت بدنی ، گروه مدیریت ورزشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی، دانشگاه تبریز، تبریز، ایران.fa_IR
dc.citation.volume6
dc.citation.issue16
nlai.contributor.orcid0000-0002-6667-5575


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد