نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسیاحی, عطا اللهfa_IR
dc.contributor.authorماجدی, نیماfa_IR
dc.contributor.authorنادری نسب, مهدیfa_IR
dc.date.accessioned1403-12-21T00:25:57Zfa_IR
dc.date.accessioned2025-03-11T00:25:57Z
dc.date.available1403-12-21T00:25:57Zfa_IR
dc.date.available2025-03-11T00:25:57Z
dc.date.issued2023-09-01en_US
dc.date.issued1402-06-10fa_IR
dc.identifier.citationسیاحی, عطا الله, ماجدی, نیما, نادری نسب, مهدی. (1402). ارائه مدل بازاریابی مشاغل کوچک در حوزه ورزش و تندرستی (مورد مطالعه: راه اندازی مرکز آب درمانی). مجله علوم پزشکی رازی, 0, 373-384.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7043
dc.identifier.issn2228-7051
dc.identifier.urihttp://rjms.iums.ac.ir/article-1-8235-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1139268
dc.description.abstractزمینه و هدف: بسیاری از مراکز کوچک آب‌درمانی به دلیل محدودیت‌های مالی و تبلیغاتی توان رقابت با مراکز بزرگتر و مشهورتر را ندارند و از سوی دیگر امروزه کسب و کارهای کوچک و متوسط از راهکارهای بسیار اساسی برای توسعۀ همه جانبۀ یک کشور محسوب می‌شوند بنابراین، شناخت عوامل درگیر در ایجاد آن‌ها مهم است. از این‌رو این پژوهش، به دنبال بررسی ارائه مدل  بازاریابی مشاغل کوچک در حوزه ورزش و تندرستی (مورد مطالعه: راه اندازی مرکز آب درمانی) بود. روش کار: در این مطالعه کیفی از رهیافت نظریه داده بنیاد اشتراوس و کوربین استفاده شد. جامعه آماری این مطالعه شامل بازاریابان و اساتید ورزشی (15 نفر)، کارشناسان خبره در زمینه کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان برتر کشور (15 نفر) و  مدیران باشگاه­ها و آکادمی­ها ورزش آبی کشور (50 نفر) و مدیران وب سایت­های ورزشی (15 نفر) و مراکز آب درمانی بود. همچنین نمونه گیری، به صورت نظری بود. روش جمع آوری داده­ها، میدانی و ابزار گرداوری داده­ها مصاحبه بود. تحلیل داده­ها با استفاده از سیستم کدگذاری باز، کدگذاری محوری و کدگذاری انتخابی انجام شد. یافته‌ها: نتایج نشان داد که شرایط علّی شامل 3 مفهوم و 13 کد نهایی، شرایط زمینه­ای شامل 7 مفهوم و 35 کد نهایی استخراج، شرایط مداخله­گر شامل 8 مفهوم و 44 کد نهایی، راهبردها و اقدامات شامل 6 مفهوم و 27 کد نهایی، پیامدها نیز شامل 5 مفهوم و 24 کد نهایی استخراج شده از مصاحبه بود. نتیجه‌گیری: به طور کلی می­توان نتیجه گرفت که موفقیت در بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک در حوزه ورزش آب‌درمانی نه تنها به بهبود شرایط اقتصادی این کسب‌وکارها منجر می‌شود، بلکه از طریق ارتقای سلامت و پایداری ورزش، پیامدهای گسترده‌ای در سطح جامعه خواهد داشت.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofمجله علوم پزشکی رازیfa_IR
dc.relation.ispartofRazi Journal of Medical Sciencesen_US
dc.subjectالگوی بازاریابیfa_IR
dc.subjectکسب و کارهای کوچکfa_IR
dc.subjectورزش و تندرستیfa_IR
dc.subjectآب درمانیfa_IR
dc.subjectنظریه اشتراوس و کوربینfa_IR
dc.subjectروانشناسی بالینیfa_IR
dc.titleارائه مدل بازاریابی مشاغل کوچک در حوزه ورزش و تندرستی (مورد مطالعه: راه اندازی مرکز آب درمانی)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری تخصصی، دانشکده مدیریت و حسابداری، واحد قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی، قزوین، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، دانشکده مدیریت و حسابداری، واحد قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی، قزوین، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، دانشکده مدیریت و حسابداری، واحد قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی، قزوین، ایران.fa_IR
dc.citation.volume0
dc.citation.spage373
dc.citation.epage384


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد