نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعمویی, مهدیfa_IR
dc.contributor.authorیوسفی سعیدآبادی, رضاfa_IR
dc.contributor.authorتقوایی یزدی, مریمfa_IR
dc.date.accessioned1403-12-21T00:25:45Zfa_IR
dc.date.accessioned2025-03-11T00:25:45Z
dc.date.available1403-12-21T00:25:45Zfa_IR
dc.date.available2025-03-11T00:25:45Z
dc.date.issued2023-07-01en_US
dc.date.issued1402-04-10fa_IR
dc.identifier.citationعمویی, مهدی, یوسفی سعیدآبادی, رضا, تقوایی یزدی, مریم. (1402). ارائه الگوی تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر فرصت‌های کارآفرینی در حوزه محصولات پزشکی و سلامتی. مجله علوم پزشکی رازی, 30(4), 302-311.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7043
dc.identifier.issn2228-7051
dc.identifier.urihttp://rjms.iums.ac.ir/article-1-8168-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1139253
dc.description.abstractزمینه و هدف: شبکه‌های اجتماعی به یک نیروی قدرتمند در شکل‌دهی به جنبه‌های تجارت تبدیل شده‌اند. زیرا بازاریابی دهان به دهان را تقویت کرده‌اند و به سرعت در تصمیمات خرید مشتریان اهمیت پیدا می‌کنند. بنابراین پژوهش حاضر با هدف ارائه الگوی تأثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر فرصت‌های کارآفرینی در حوزه محصولات پزشکی و سلامتی انجام شد. روش کار: روش پژوهش ترکیبی از نوع طرح تحقیق آمیخته اکتشافی (کیفی- کمی) بود. جامعه آماری پژوهش در بخش کیفی شامل نخبگان و اعضای هیئت‌علمی رشته مدیریت کارآفرینی در زمینه سیاست گذاری جهت اتفاق نظر در روش دلفی بودند، حجم نمونه در بخش کیفی با در نظر گرفتن قانون اشباع به تعداد 17 نفر تعیین شد. در بخش کمی حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران به تعداد 151 نفرتعیین شد روش جمع­آوری اطلاعات به ­روش کتابخانه­ ای، و ابزار اندازه­گیری در بخش کیفی مصاحبه نیمه ساختاریافته و در بخش کمی شامل پرسشنامه محقق ساخته، که سؤالات آن برگرفته از داده­های حاصل از مصاحبه بود. یافته‌ها: یافته ­ها نشان داد که 75 درصد فرصت ­های کارآفرینی در کسب­و­کارهای اینترنتی به ابعاد و مولفه های بازاریابی شبکه­ های اجتماعی کارآفرینانه که دارای هفت بعد بشرح: 1. اثر بخشی، 2. اعتماد، 3. قابلیت دسترسی، 4. قیمت، 5. محصول، 6. تنوع 7. ترویج، وابسته است. نتیجه‌گیری: نتایج نشان داد که بازاریابی شبکه های اجتماعی می‌تواند بر فرصت های کارآفرینی در حوزه محصولات پزشکی و سلامتی موثر باشد؛ لذا توجه به بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در جهت افزایش فرصت های کارآفرینی در حوزه محصولات پزشکی و سلامتی اهمیت دارد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofمجله علوم پزشکی رازیfa_IR
dc.relation.ispartofRazi Journal of Medical Sciencesen_US
dc.subjectبازاریابی شبکه‌های اجتماعی کارآفرینانهfa_IR
dc.subjectفرصت‌های کارآفرینی پزشکیfa_IR
dc.subjectمحصولات پزشکی و سلامتیfa_IR
dc.subjectروانشناسی بالینیfa_IR
dc.titleارائه الگوی تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر فرصت‌های کارآفرینی در حوزه محصولات پزشکی و سلامتیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری تخصصی کارآفرینی، گروه مدیریت آموزشی، واحد ساری، دانشگاه آزاد اسلامی، ساری، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، گروه مدیریت آموزشی، واحد ساری، دانشگاه آزاد اسلامی، ساری، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار، گروه مدیریت آموزشی، واحد ساری، دانشگاه آزاد اسلامی، ساری، ایران.fa_IR
dc.citation.volume30
dc.citation.issue4
dc.citation.spage302
dc.citation.epage311


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد