نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorصادقی, مرضیهfa_IR
dc.contributor.authorفتاحی, مجیدfa_IR
dc.contributor.authorتقوایی یزدی, مریمfa_IR
dc.date.accessioned1403-12-21T00:25:34Zfa_IR
dc.date.accessioned2025-03-11T00:25:34Z
dc.date.available1403-12-21T00:25:34Zfa_IR
dc.date.available2025-03-11T00:25:34Z
dc.date.issued2023-03-01en_US
dc.date.issued1401-12-10fa_IR
dc.identifier.citationصادقی, مرضیه, فتاحی, مجید, تقوایی یزدی, مریم. (1401). شناسایی عوامل زمینه‌ای مؤثر برتوسعه الگوسازی شخصی در مشاغل کوچک و متوسط. مجله علوم پزشکی رازی, 29(12), 595-603.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7043
dc.identifier.issn2228-7051
dc.identifier.urihttp://rjms.iums.ac.ir/article-1-7785-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1139239
dc.description.abstractزمینه و هدف: پدیده برندسازی شخصی موضوعی نسبتاً جدید در زمینه بازاریابی به شمار می‌رود لذا هدف از پژوهش حاضر شناسایی عوامل زمینه‌ای موثر برتوسعه الگوسازی شخصی در مشاغل کوچک و متوسط بود. روش کار: روش پژوهش آمیخته بود که جامعه آماری در بخش کیفی به روش گراندد تئوری شامل تمام صاحب‌نظران و خبرگان دانشگاهی حیطۀ مدیریت برند، مدیریت بازرگانی و کارآفرینی و کارآفرینان و در بخش کمی مدیران و کارآفرینان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و دانشجویان تحصیلات تکمیلی مدیریت بازرگانی‌ و کارآفرینی بود. حجم نمونه‌ی ‌آماری در بخش کیفی 30 نفر به روش هدفمند و قضاوتی و در بخش کمّی 384 نفر با روش تصادفی از نمونه در دسترس انتخاب ‌شدند. ابزار گردآوری داده‌ها در بخش کیفی استفاده از پرسش‌های نیمه ساختاریافته و در بخش کمی گویه‌های کیفی تبدیل به پرسشنامه‌ی کمّی در مقیاس لیکرت 7 ارزشی بود. یافته‌ها: نتایج تحلیل مسیر نشان داد که عوامل شبکه‌سازی، عوامل فرهنگی- اجتماعی، شایستگی فردی، ابعاد فردی، مؤلفه‌های‌تخصصی مدیریتی، زیرساخت‌های انسانی و فردی و ابعاد بین فردی از عوامل زمینه‌ای مؤثر بر توسعه برند سازی شخصی در کسب و کارهای کوچک و متوسط می‌باشند. نتیجه‌گیری: به طور کلی می‌توان بیان داشت که مدیران و سیاست‌گذاران و صاحبان کسب‌وکارها با اعمال قوانین و دستورالعمل­های مختلف، سعی در بهبود مقوله‌های شرایط زمینه‌ای نظیر شبکه‌سازی، عوامل فرهنگی- اجتماعی، شایستگی فردی، ابعاد فردی، مؤلفه‌های‌تخصصی مدیریتی، زیرساخت‌های انسانی و فردی و ابعاد بین فردی به منظور برندسازی شخصی در توسعه کارآفرینی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط کشور گردند.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofمجله علوم پزشکی رازیfa_IR
dc.relation.ispartofRazi Journal of Medical Sciencesen_US
dc.subjectبرندسازی شخصیfa_IR
dc.subjectکسب و کارهای کوچک و متوسطfa_IR
dc.subjectشایستگی فردیfa_IR
dc.subjectابعاد فردیfa_IR
dc.subjectروانشناسی بالینیfa_IR
dc.titleشناسایی عوامل زمینه‌ای مؤثر برتوسعه الگوسازی شخصی در مشاغل کوچک و متوسطfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری، گروه کارآفرینی، واحد ساری، دانشگاه آزاد اسلامی، ساری، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت بازرگانی، واحد ساری، دانشگاه آزاد اسلامی، ساری، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه مدیریت آموزشی، واحد ساری، دانشگاه آزاد اسلامی، ساری، ایران.fa_IR
dc.citation.volume29
dc.citation.issue12
dc.citation.spage595
dc.citation.epage603


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد